søndag den 20. oktober 2013

Slettet Af Teri Terry ★ ★ ★ ★




                                     



Kylas hukommelse er blevetv nulstillet, hendes personlighed er væk.
hun er blevet slettet...
styret hævder, at hun har været kriminel, og at de vil give hende en ny chance- hvis han altså følger spille reglerne.
men mod alle odds begynder fragtmenter af ubehagelige minder at dukke op i Kylas bevidsthed 

og hun er langtfra sikker på, at tingene er, som de ser ud, og at folk omkring hende taler sandt. 

hvem kan hun stole på?



Jeg har lige læst denne sindsoprivende bog om Kyla, som er blevet slettet, og skal til at starte et nyt liv. Jeg var helt vild med bogen! Jeg kan ikke vente med at læse nr. 2! 
Hvad er en Levo? og Hvordan er det at blive slettet?
Kyla er blev slettet, og hun må nu starte et nyt liv, en ny familie, nye venner og ny skole. Da hun starter på sin nye skole, i en klasse med andre slettede, møder hun den søde ben og den Lidt mindre søde Tori. 
Da hendes søster Amy tager hende med ud for at møde Mark, finder Kyla ud af nogle ting om sit tidligere liv, Hjemmesiden hvor man kan finde slettede personer. 
Hvordan skal hun komme videre med sit liv, når hun ved at personer fra hendes tidligere liv savner hende, og håber på at hun skal komme tilbage?
Hvad er det for nogle følelser Hun får for ben? og hvad betyder de mærkelige drømme, hun drømmer nat efter nat?


Jeg kan helt klart anbefale denne bog, Jeg venter bare på at jeg kan købe 2'eren;-) 


Stjerner:  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar